Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeKolego Potas, przyswajanie wiedzy proponuje zaczac od siebie. Opony sportowe sa dzis kierunkowe, wynika to nie tylko z uksztaltoania bieznika ale czesto (choc nei zawsze) takze budowy karkasu. Aby nie bylo ze wymyslam, Racetec: http://www.moto2.fr/blogmoto2/wp-content/gallery/metzeler-racetech/Metzeler%20Racetch%20Interact%209435.jpg w lewym dolnym roku jest strzalka i napis > DIRECTION -> Czy musze wyjasniac co to oznacza? Zaden producent motocykla nie zalozy opon odwrotnie niz zaleca to producent opon, b±dzmy powazni...
OdpowiedzNo to¿ ja w³asnie piszê, ¿e sa kierunkowe, a ¿e wygl±da na fotce, jakby by³a za³ozona odwrotnie st±d bior± siê takie dziwne wpisy. na zdjêcicach strza³ek kierunkowych nie widac...... A ja, wydaje mi siê, mniej wiêcej ¿e wiem, jak zak³ada siê opony
OdpowiedzKolego Potas, wpisy biora sie zapewne stad ze niektorym sie wydaje ze wiedza podczas gdy zupelnie nie maja pojecia. Tak jest w przypadku twojego komentarza bo na zdjeciach z modelkami widac ze opony sa zalozone odwrotnie (wystarczy znac wzor bieznika) a na zdjeciach z toru widac ze opony s± zalozone poprawnie tak jak na BMW ktore ktos tutaj przytaczal. W razie jakby co mozna sprawdzic u dealera Mezelera.
Odpowiedz